ناهار چی گذاشتین برا بچه هاتون

۸ پاسخ

من پودر جو دوسر پرک رو با کدو حلوایی و آب گذاشتم قشنگ پخت بهش یکم پسته زدم

من سوپ گذاشتک

تصویر

پوره هویچ سیب زمینی

من آبگوشت گذاشتم

کوکو گوشت و سبزیجات
تاپینگم رو ببین

صبونه پنکیک خوردیم نهار اش جو گذاشتم الو هم انداختم توش بچم یبوست گرفته چندروزه

سوپ دادم

کته عدس

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان آقا شاهان🫀🫶 مامان آقا شاهان🫀🫶 ۲ سالگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۷ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی