این شربت چقد تاریخ داره

تصویر
۳ پاسخ

تامرداد ماه ....ولی اگه باز بشه تا ۱۴روز تو یخچال قابل استفاده اس

دوماه دیگه

بعد از باز شدن؟

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی