۳ پاسخ

خوبه فقط نی دادشون بگیر چون اون سوراخ هواش درست نمیمونه با بستن در میچرخه از قسمت خودش

سلام عزیزم من خریدم ولی زیاد ازش میچکه برا بعد ۳ ماهگی خوبه

منم گرفتم تا حالا استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی