خانما کیا باید روفولیک بخورن؟

۱ پاسخ

سلام. همه خانوم های که قصد بارداری دارن باید از چند ماه قبل مصرف فولیک اسید رو شروع کنن. دکتر اول به من قرص کوالی فول داد که اذیتم میکرد بعد روفولیک داد الان که باردارم هم همونو ادامه دادم هنوز

سوال های مرتبط

منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری