۴ پاسخ

این که خوبه ....من ناشتا ۱۰۵ ام 😭

نه عزیزم مناسبه مال من ۱۳۳ بود نداد چیزی

قبل غذات که عالیه ولی بعدشو نمیدونم 😅

یعنی دکتر قرص میده بهم؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین ۷ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری