خانوما رو موتور نشستن خطر داره؟

۸ پاسخ

اره خطر داره

من یچی بگم کلا خیالت راحت بشه
من باردار بودم و نمیدونستم ۱۳ بدر بود ،رفتیم پارک کلی هم پافشاری کردم ک باید بریم تونل وحشت یک ساعت تو صف واسادیم و رفتیم و... الان دخترم کنارم خوابیده😂

سلام من الان هفته سوم سقط هستم یعنی سه هفته میشه سقط کردم .هنوز خونریزی دارم .به نظرتون پیاده روی برم اشکال نداره

اره عزيزمم اصلا نشين خطرناكه

جنین هنوز تو لگنه بهش فشار میاد

آره هفتت پایینه

نشینی بهتره

اره بهتره نشینی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری