سلام خانوما آیا روی موتور نشستن خطر داره؟

۶ پاسخ

منم تا این هفته نشستم خداروشکر
و الحمدالله مشکلی پیش نیومده
اما بهتره نشینه و مواظب باشه
من چون ماشین نداریم مجبورم بشینم

من هرشب ب مدت حداقل نیم ساعت میشینم میریم دور دور

بله

اره عزیزم خطرناکه اونشم اولای بارداریته بده

اره اصلا نشین

صددرصد نشینی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری