۱۲ پاسخ

خسته نباشی.سعی کن خودتو خسته نکنی و وسیله بلند نکنی خیلی مراقب باش

وای واقعا سخته خدا همه ی مستاجرارو صاب خونه کنه الهی امین🙏🙏🙏🙏

منم توبارداری اسبابکشی کردم مبارک باشه گلم

مرسییی قلبب🥰😍💋

خسته نباشی فداتشم مواظب باش. ❤️

خسته نباشی منم سرماه اسباب کشی دارم از الان استرس گرفتم

خیلی سخته مراقب خودت باش زایمان زودرس نگیری،اصلا فشار نیار ب خودت

یا خود خداااااااا.
منم بیست و پنجم اسباب کشی دارم دل خوش پاشدم اومدم شمال خونه مامانم جمعه برمیگردم جمع میکنم

به به بسلامتی عزیزم
بالاخره خونه ای که خواستی پیدا شد 🥰🥰

اوووف منم باید جمع کنم از فردا شروع میکنم دستمم به کار نمیرع حوصله ندارم

خیلی سخته اسباب کشی واقعا

خسته نباشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادین ❤️💙دریا مامان رادین ❤️💙دریا ۵ سالگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۴ سالگی