بچه ها توی این هوای گرم شیرخشکارو کجا میزارید

۳ پاسخ

تو خونه رو اپن ۲۴ ساعتی کولر گازی روشنه دیگه

همیشه دم دسته بعد باز شدن تو یخچال نم میکشه بزاری

خب باشه .چی میشه مگه؟؟قوطی شو یااماده شده شو؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی