خانما جفت پایین باشه سزارین میکنن

۵ پاسخ

برامن ک پنج ماهگی کمی پایین بود با رعایت دوهفته بعدش رفت بالا
ولی اگ تااخر نیاد بالا بله سزارین صلاح میبینن

استراحت کن بیاد بالا.
نگی بهتر که سزارین شم.
خدای نکرده میتونه خطرناک باشه.

اگر بالا نیاد اره

به من بهداشت گفت اگع بالا نیاد سزارین میشه

سلام نه عزیزم رعایت کنی میاد بالا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری