خانما استخر تو هفته من اشکال داره؟

۱۰ پاسخ

من که میترسم برم عفونت بگیرم

من میخواستم برم خیلی فکر کردم در آخر پشیمون شدم
خدایی نکرده عفونتی بیماری بگیری
یا خدایی نکرده پات لیز بخور دیگه بعدش پشیمونی به بار میاد

استخر تا یکسال بعد از زایمان باعث عفونت میشه

عزیزم استخر عفونت میاره معمولا

دلم لک زده منم از دکترم پرسیدم گفت نرو
ولی اگخ میخوتی بری به خاطرت دخترت برو و داحل اب نشو و صونا هم نرو .من خودم نجات عریق و مربی ام خیلی کلافم ولی مجبورم نرم

دکترم بهم گفت احتمال عفونت رو بالاتر میبره فعلا استفاده نشه بهتر هست که منم گذاشتم کنار

بنظرم از دکترت بپرس
من دوستم غریق نجات و مربی شنا بود
خودش تا آخر بارداری می‌رفت استخر البته تو استخر ماما بارداری داشتن

نری بهتره گلم هم عفونت میاره هم فشار اب استخر تو حسش نمیکنی ولی به بچه وارد میشه

نری بهتره ب بعدش نمی ارزه

ی وقت عفونت میگیری یا سر میخوری ارزشش رو نداره به لذتش

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی