۲ پاسخ

من براش شبا فقط ی قصه شنگول و منگولو میگم دوست داره گوش میده،ولی بعدش نمیخوابه تازه بازیشم میگیره😊

هر صدایی از شما آرامش بخش هست برا بچت. حالا لالایی یا قصه یا قربون صدقه رفتنش تا خواب بره... من معمولا لالایی میخونم و اگه خواب نرفت بعدش آروم نازش میکنم و زیر لب قربونش میرم تا خواب بره.... فک کنم الان آهنگین باشه بهتر خواب میره تا زمانی که به قصه های کوتاه کم کم آشنا بشه.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی