خانوما شما در چندماهگی پستونک رو از بچتون جدا میکنید؟؟

۵ پاسخ

من فقط موقع خوابیدن بهش پستونک میدم تا خوابش ببره چون خیلی سخت می‌خوابه ولی بازم عذاب وجدان دارم که کار خوبی نیست

والله من با خودم گفتم از ۶ ماهگی ک غذا خور شد جدا میکنم اگر بتونن

ی سالگی

دکترش گف یک‌سالگی

معمولا میگن ۶ماهگی جدا کنید

سوال های مرتبط