۶ پاسخ

من قبل از بارداریم میگفتم ۶ ماهگی بچمو جدا میکنم دیگه که عادت کنه😁
ولی الان که بچه دار شدم میبینم اصلاااا نمیتونم حتی اگه تو گهواره هم باشه خیالم راحت نیست🥴
تخت خودشو گذاشتم کنار تخت خودمون همونجا میخوابونمش نمیدونم دیگه کی دلم راضی بشه که اتاق جدا بخوابه🥲

بنظرم جاشو از خودت جدا کن بعد برو سراغ اتاقش منظور رخت خوابش با فاصله باشه بعد رسید چهار پنج سالگی که نترسع از تاریکی و تنهایی اتاقش جدا باشه

منکه تصمیم دارم قبل یک سالگی جدا کنم، الان خودم تو اتاقش میحوابم دخترم هم تو گهواره کم کم بزارم رو تخت تنها بخوابه تا عادت کنه،

وای من که اصلا نمیتونم یه کم ازم دور باشه اصلا خابم عمیق نمیشه نمیتونم بخابم حتی تو گهواره ام باشه من رو زمین باز نمیتونم بخابم باید حتما کنار خودم باشه تا با ارامش بخابم

انشالله بعد از یک سالگی جدا میکنم الان ک کوچیکه نمیشه

بچه رو چجوری میشه اخه تنها گذاشت توی اتاق دیگه
نصف شب توی تاریکی بیداربشه تک وتنها میترسه شوک میشه
شاید اصلا زلزله اومد خودت یه جا بچت یه جا
بچه نیازداره ب بوی مادر ک حس امنیت کنه

سوال های مرتبط