خانمها از کی غذای کمکی شرو کنیم

۹ پاسخ

منم میخام شروع کنم

مامان فرهام
دقیق چندوقتش بود

۶ ماه تموم شه شرو کن

بهترین روش بعداز تمام شدن شش ماه هستش

ببین بهداشت محلتون چی میگه یاببرش متخصص ولی زوده گناه داره نمیتونه بخوبی هضم کنه

من داره شیش ماهو تموم میکنه بعد شیش بهش میدم. الان هویج خیار یا سیب دستش میدم که یکم مزش تو دهنش بره

من دکترش گفت دیگه کم کم شروع کنم

از ۵ماه ب بعد بدی بهتره

من از ۴ماهکی چون رفلاکس شدید داشت

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان جونم مامان جونم ۱۶ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی