کیا با اوابوست باردار شدن؟

۵ پاسخ

من خوردم باردار شدم

مامان پریا منم الا ۳ ماهه دارم اقدام میکنم با اینکه مشکلی ندارم و تو زمان درست اقدام میکنیم نمیشه بنظرت منم اوا بست بخورم کمک میکنه واسه بازداری؟ الان روز ۶ پریودیمه؟

سرخود هم میشه خورد ؟

منم ی دوره مصرف کردم برا تنبلی تخمدان.الان سه هفته باردارم

خواهرم باردارشد
خودمم بار اول با اوابوست بازدارشدم ولی چون نمیدونستم خونریزی داشتم سقط شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده🇮🇷 مامان آینده🇮🇷 قصد بارداری
مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری