۳ پاسخ

من فمی‌بست ۲ماه و نیم مصرف کردم

من سه ماه خوردم اوابوست ولي باردار نشدم 😕

اوابوست فک کنم خیلی گرونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان آینده🇮🇷 مامان آینده🇮🇷 قصد بارداری
مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری