۵ پاسخ

اره🫠من ۳۷و۵روز دردم گرفت

من۳۷هفته زایمان کردم بعد معاینه دردم گرف

من ۳۷ چهارسانتم باز بودم اما بچه نمیومد پایین ۷ سانت بودم دیگه سزارین شدم

زودترم امکانش هست

آره ممکنه

سوال های مرتبط