به منم دکترم 38هفته 6روز تاریخ داده سعی میکنم استراحت کنم تا دردم نگیره
مگالانچند هقتنه ایی
فک نکنم منم سر بچه اولم تازه بچه درشتم بود۳۸هفته و۶روز زایمان کردم
وای منم انوقت انقباض هم دارم همش میترسم طبیعی زایمان کنم
احتمال همچی هست نمیشه پیش بینی کرد
زیاد تحرک نداشته باش بیشتر سعی کن استراحت باشی که یه درصدم احتمالش نباشه
نه فک نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.