۷ پاسخ

به منم دکترم 38هفته 6روز تاریخ داده سعی میکنم استراحت کنم تا دردم نگیره

مگ‌الان‌چند هقتنه ایی

فک نکنم منم سر بچه اولم تازه بچه درشتم بود۳۸هفته و۶روز زایمان کردم

وای منم انوقت انقباض هم دارم همش میترسم طبیعی زایمان کنم

احتمال همچی هست نمیشه پیش بینی کرد

زیاد تحرک نداشته باش بیشتر سعی کن استراحت باشی که یه درصدم احتمالش نباشه

نه فک نمیکنم

سوال های مرتبط