اره به احتمال زیاد
مهم خود بچه و سلامتیشه
تاریخ رو زندگی آدما فکر نمیکنم تاثیر خاصی داشته باشه🤦♀️
دکترت کیه
اگه سزارین باشی که از 38 هفته به بعد هر وقت دکترت بگه اوکیه
ولی اگه طبیعی باشی همون تریخ ان تی رو درنظر بگیر
نه همون ان تی درسته
چقدر نازی دختر تو 🧿🤌🏽🥰
ریسکخیلی ذرد مدفوع همهچی
منم طبیعی زذه۶/۵ولی میخام۲۴/۴اگ قبول کرد عملمکن
عزیزم حساب کن اگه ۳۹ هفتت کامل نمیشه امکانش کمه ک درد طبیعی بگیرتت
ولی میشناسم کسایی که ۳۸ هفته و سه روز طبیعی زاییده
چقدر دیر
من طبیعی ۷ مرداد زده سزاربنم چندم میشه
و اینکه طبق پریودیم ۴ روز باید بیشتر باشم یعنی ۳ مرداد؟؟
اگه مشکل بارداری مث دیابت و فشار نداری،همون موقع برو.بچه هم میرسه
اره بابا درد میگیرتت
من بچه اولم دکتر ۱۴ روز زودتر از تاریخ انتی سزارینم کرد
اره عزیزم یه موقع دردت میگیره سزارین دیکه تو ۳۸ هفته انجام میدن
من 7 مردادم دکترم میگه تا دو سه هفته دیگه بخاطر دیابت ختم بارداری میدم دوهفته جلوتر
اره حتی دارم فک میکنم ۲۸ هم خیلی دیر زده برات😅
من انتی برام زده ۱۷ دکترم گفته ۳۸ هفته سز میکنم میشه هفته اول مرداد
منم ۵/۵ هست ولی عملم فک کنم وسط تیر بیفته بخاطر زایمان زودرس و سرکلاژم
اره ممکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.