اگر توانشو داری و تو خودت می بینی طبیعی
اگر نداری سزارین
من طبیعی بودم فقط میتونم بهت بگم اونطوری که میگن ترسناکه و درد داره نیست
ماماهمراه داشتم و اپیدورال خیلییی خوب بود
ماماهمراه بهم ورزش میداد دهانه رحمم باز شه تو اتاق زایمان
لحظه اخر که فشار زیاد داره بچه میخواد بیاد برام اپیدورال زدن که درد متوجه نشدم
خیلی راضی بودم خیلی به شدت
ببین نمیشه گفت واقعا کدوم بهتره ی بار می بینی می تونی و خوب از پسش بر میای ی بار نه ، من زایمان اولم خوب بود دومی افتضاح
من سزارین بودم خبلیمراضی بودم
بنظرم دست دکتر خیلی مهمه تو انتخاب نوع زایمان
اگه ماما همراه بگیری زایمان طبیعی خیلی راحته
عزیزم سرچ کن زایمان طبیعی
تجربه های خوب و بد همه رو بخون تا بتونی نصمیم بگیری
خیلی تاپیک زیاده در این مورد
عزیزم طبیعی برو ولی با آمپول بیحسی اپیدورال و مامای همراه بگیر اینجوری آسون میشه برات الان دیگ همه چی پیشرفت کرده قدیما بود خیلی درد میکشیدن رو طبیعی
من طبیعی زایمان کردم خداییش خوب بود فقط همون که بچه میخاد بیاد درد داره بعدم دیگه انگار تازه متولد میشی الانم بچم بریچه دعا دعا میکنم بچرخه که طبیعی بشم
من اولی طبیعی بودم خواهرم خیلی تشویقم کرد و نسبتا راضی بودم ولی بدون چند ساعت وحشتناک درد میکشی ولی تا دنیا میاد دردات میره خودت پشمات میریزه از اینکه این تو بودی الان اون همه درد کشیدی😅
و اینکه خب برای بدنم بهتره
ولی خب منکه تجربه داشتم این دومی رو خیلی ترس دارم هرچند میگن راحت تر دنیا میاد ولی خب همش قلقلکی میشم برم سزارین کنم
من ک انتخابم از اولم سزارین بود
سه تا بخیه خوردم دهنم سرویس شده همش حالم بده نمیتونم بهشون رسیدگی کنم چون میترسم
حالا فکر کن اگه سزارین میشدم ک دیگه نابود بودم
حالا باید ببینی قدرت توان خودت چه حده
آدمی هستی ک اهمیت بدی ورزش کنی ک طبیعی عالیه وگرنه بری سزارین خیلی راحت تر هستی
عزیزم هرکی نوع زایمانی که راضی بوده میگه خوبه
ولی باید باتوجه زه بدنتون ببینین کدوم مناسب تره اگه لگن تون خوبه دهانه رحمتون نرم باشه وزن بچه خیلی زیاد نباشه طبیعی بهتره
ولی خب سزارین هم زایمان خوبیه
من خودم خیلی راضی ام از سزارین قبلیم چون کلن فوبیا طبیعی داشتم
اگه میخای طبیعی بیاری کلاسهای بهداشت برو خیلی خوبه مربیش هم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.