۵ پاسخ

پاهاشه😁😁

منم همینم از ۲۵ هفته
میفمم انگار ی پا اونجاست

پاهاش دیگ عزیزم😁😁برا منم همین طوره

مال منم سفالیکه ولی وقتی به پهلو راست میخوابم خیلی دنده هام درد میگیره...نمیدونم چیه دلیلش

برامن قشنگ میفهمم پاشو که باز میکنه میره زیر دنده راستم

سوال های مرتبط