۳ پاسخ

ن نمیشه بمن ک دکترم نداد و تا چن هفته بی خابی و دندون درد کشیدم

فک نکنم بشه،تو سه ماهه دوم می‌تونستی بری انجام بدی

باید بری دکتری که تحت نظری نامه بگیری ببری دندون پزشکی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👶🏻💙 مامان امیررضا👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓💓💓💓💓💓 مامان 💓💓💓💓💓💓 هفته سی‌ونهم بارداری