خانوما تو هفته من میشه دندون درست کنم ؟

۶ پاسخ

از دکترت نامه باید بگیری

نه دیگه نمیتونی🥺

من سه ماهم بود دندونم رو ترمیم کردم البته بدون بی حسی

نه عزیزم واسه نی نی ضرر داره

من نتونستم

ب پزشکت‌بگی بهتره ..سه ماه دوم فقط میدونم اوکیه درست کنی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👶🏻💙 مامان امیررضا👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی