۵ پاسخ

سلام ماما خانم اکبری بیمارستان غرضی خیلی خوبه.

خانم اکبری هم به من پیشنهاد دادن شمارشون هم دکترم بهم دادن هنوزموفق نشدم تماس بگیرم هزینه چقدمیگیره؟

اکبری عباسلو پیسفر

من خودم هم ماماهستم ولی در بیمارستان کار نمیکنم. ولی خانم اکبری خیلی به مادران کمک میکنه.مادرایی که میان مرکز بهداشت خیلی ازشون راضی هستن

درخواست میدی

سوال های مرتبط

مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی