۱۰ پاسخ

وا به من هنوز دکتر نگفته برم 🥲

هزینش شد یک ودویستگ

من 26رفتم

من۲۸ دادم

واسه کسایی ک سزارین میشن

براچه کسایی هست ؟

هزینش چقدش با بیمه تامین

من ۳۰ هفته انجام دادم کالر داپلر

به من گفتن ۲۸ هفته برم

من ۲۸هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان آریان💙 مامان آریان💙 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۶ ماهگی