خانما پهلوی چپم 3-4تا نبض زد چیه ؟!

۴ پاسخ

گاهی وقتا نفخ نیست.شریان رحم است که مثله نبض احساس میشه

اگه بچه اولته ممکنه نفخ باشه.اما اگه بچه دومته شاید ضربان جنینه.چون کسایی که بچه دوم سوم باشن زودتر جنین شروع میکنه به حرکت

حرکات روده اس عزیزم

نفخ ،حرکات روده

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری