بچه ها دعام کنیید فردا میخام برم غربالگری دوم

۶ پاسخ

ایشالا که همه چی خوب باشه عزیزم

اولی سالم باشه دومی هم سالمه ایشالا نترس منم سونو رفتم ازمایش هنوز نه

عزیز میگم واسه غربالگری دوم از چند هفته باید بری

زود نیس؟

به سلامتی و دل خوش 🌷🌷🌷🌷

ایشالا که همه چیز خوب باشه و دلت شاد بشه گلم

سوال های مرتبط

مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شبنم،همدم،جوجه مامان شبنم،همدم،جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌ودوم بارداری