خدایا یعنی علت شیر نخوردن دخترم چیه 😭😭😭😭

۹ پاسخ

فقط رفلاکس

شاید شیرت بهش نمیسازه 🙄

رفلاکسم یکی از دلیلاشه

اروغشو بگیر وسطا شیر خوردنش میخوره پسر منم اروغ داشتنی هی سینمو ول میکنه نق میزنه

سرمانخورده؟شاید گلوش التهاب داره

چندساعت نخورده

آروغشو نگرفتی. تو بیمارستان به من اینجوری گفتن.

دخترمن وقتی دل درد داره نمیخوره.اروغشو بگیر

خب سیره دیگه

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه ۳ ماهگی
مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۷ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی
مامان سهراب ومرسانا مامان سهراب ومرسانا ۷ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی