حساسیت یا گرمی
دختر منم اینطور بود دوکتور بوردم پماد داد خوب نشد خودم بتامتازون زدم صبح بیدار شدم خوب شده بود شما بزن ببین چه میشه
طبیعیه خودش تا ۴۰ روز میره
تخم مرغ و خرما و آجیل و شکلات نخور ببین درست میشه چون دختر منم اینجوری بود اینارو نمیخورم درست شده
شاید به یه چیزی حساسیت داره و تو میخوری شیرینجات کم بخور
گرمیجات نخور اگ شیر خودتو میدی
با شیر خودت صورتشو بشور
جاشم گرم نکن زیاد
آکنه نوزادی با کرم مرطوب کننده کودک چرب کن خودش خوب میشه
ب پسر من گف حساسیت ب پروتیین گاوی هرچی که شیر گاو داره نخور
از گرمی .با عرق کاسنی بشورید
صورت پسرمنم ازاین دونه هازده نمیدونم ماله چیه دلیلشوپیدانمیکنم متاسفانه🥺
دکتر به پسر من پماد داد ،گفت بخاطر بوسیدن و آجیل خوردن مادره
دختر منم اینجوری شده شنبه ببرم دکتر ببینم چی میگه
باکتریهای محیط مثلا ملحفهها، زبری شون یا لمس و بوسیدن که الودگیرو بهش منتقل میکنه
پزشک اطفال به من گفت با اب گرم و دستمال لطیف تمیزش کنم و کرم اتوپیکس ایروکس استفاده کنم خیلی خوب شد صورت بچهم.
دختر منم اینجوریه نمیدونم برا چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.