۴ پاسخ

منم افتضاح درد لگن و پهلو داشتم، اره ب مرور بهتر میشی نگران نباش اصلا

منم دردام زیاد بود دررحدی که دوباره سونو دادم ولی الان بهتر شدم

آره.دکتر نهایت برات گن بارداری بنویسه که سخته بستنش و شایدم انواع ویتامین

وای واقعا خیلی بدجور درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری