دیشب حواسم نبود رو شکم خوابم برده بود بد نیست؟

۷ پاسخ

نه بابا الان که خیلی زوده اشکال نداره

هنوزقلبه تاانتی فرصت داری بخوابی

وای که من به پهلوخوابیدن مرگمه شباخوابم نصفه نیمه میشه هی اعصبابم خورده

من هنوزم رو شکم نخوابم خوابم نمیبره

نه بابا هیچی نمیشه

الان بچه خیلی ریزه و تو رحمته

تا ۲۰هفنه مشکلی نیست رو شکم خوابید میگن از الان به پهلو بخوابید که بعدا عادت کنید

سوال های مرتبط

مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری