امان از استرس سونوی ان تی 😭😭

۱۰ پاسخ

بیشترین استرس مال قلبه بعدم انتی ادمو نابود می‌کنه
توکل کن بخدا

وای منم ۲۸ ام نوبت ان تی ام هست
اما عزیزم استرس نداشت باش بسپار دست خدا ،همون جوری که نعمتشو میده خودش هم هواشو داره

بچه چندمته؟

اصلان استرس نداشته باش اینقد حس خوبیه دیدنش اصلا کلا دنیات عوض میشه من دیروز رفتم یکسره عکسش دستم بود شب دلم براش تنگ شد 🥹

سالمه ایشالا استرس سمه دختر

واااای منم هفته دیگه میرم انتی بشدت استرسشو دارم 😪😪😪😪

بعد بیا خبرشو بهمون بده

انشالله که خوش خبر باشی گلم

انشاءالله ک همچی. خوب و همونی ک میخای

استرس نداره ک باید خوشحال باشی ک بچتو میبینی

سوال های مرتبط

مامان 😍😍😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍😍😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان مامانِ آیهان مامان مامانِ آیهان ۸ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان یه‌دختر🩷 مامان یه‌دختر🩷 ۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری