چیکار کنم زایمان کنم؟ دیگه خسته شدم

۷ پاسخ

من سزارین هستم اما دکترم میگه لعنت آمادست
برقص موقه ظرف شستن باسنتو چپ و راست کن و پاهاتون بازو بسته کن با رقص و اینا من نمیدونستم اما لگنم قشنگ باز شده بخاطر این موضوع زایمانم ۵ روز زود تر شده 😂😂

رابطه داشته باش و مایع منی رو بریز توی واژن بزار ۱۰ دقیقه بمونه بعد برو خودتو بشور

والا من دارم تلاشم و می‌کنم از رابطه گرفته تا پیاده روی و باشگاه ودمنوش و کپسول گل مغربی و ولی هنوز هیچ خبری نیست

راه حلی پیدا کردی حتما به منم بگو

فهمیدی به منم بگو😂

پله برو....یه تشت بردار بشین لباس بشور ظرف بشور...با همون حالت اتاق جارو دستی بکش ...ورزش کن...دهانه رحم با روغن زیتون ماساژ بده

رابطه بدون جلوگیری داری؟

سوال های مرتبط