۹ پاسخ

من ۱۵ هفته و۳ روز هستم وصذا قلبش بهداشت شنیدم

خیلی دستگاها داغونه من تازه بیمارستان خصوصی رفتم بعد نیم ساعت اونم وقت گذاشتن چون اشنا بودم بزور چند ثانیه شنیدیم

یه دستگاه ضعیفی دارن اونجا . تازه ماماهاشونم خیلی تعریفی ندارن ب نظرم😄 من ی بار رفتم ۱۵دقیقه طول کشید تا پیدا کر انقد اشک ریختم حالم بد شده بوده از استرس. 😆

چون زوده ۱۸ هفته به بعد

چون‌تو بهداشت دستگاهاشون ضعیفه

بهداشت دستگاهاش داغونه .اصلا نرو فقط پرونده رو ک باز کنی برای واکسنا کافیه.پیش دکترت برو

الان ۱۵ هفته ۴روزم

چون زوده .

16. هفته

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری