سونو وزنو از چند هفته خوبه رفت؟؟؟

۵ پاسخ

برا من گفت از ۲۸ تا ۳۰ میشه رفت ولی همون ۳۰ میرم مطمئن تره

کسی هست سنو وزن رو نرفته باشن؟
دکترم هنوز نفرستاده میگه ۳۶ هفته برو که با سنو آخر وضع جنین یکی بشه

۳۵هفته رفتم،

من ۳۰ هفته رفتم .

۳۰هفتت ک کامل شد

سوال های مرتبط

مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۲ ماهگی
مامان جوجه❤️ مامان جوجه❤️ ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان قندوعسل وجوجه مامان قندوعسل وجوجه ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری