سونو وزن از چند هفته باید رفت

۸ پاسخ

بهترین وقتش ۳۰ هفته اس

۲۸-۳۴

من ۳۳ رفتم
در واقع ۳۲ و ۶
تا ۳۴ می شه

بستگی داره دکترت کی بنویسه فکر کنم از 28 تا 32هفته یه بار میفرستن دوباره هفته های بالاترهم شاید بفرستن

۲۸تا۳۲. یدونه هم هست ۳۶تا۳۷که سونو وزن مجدد و پوزیشن بچس

واسه من ۳۰ هفته نوشت.

من امروز ۳۲ هفته کاملم اومدم

از۲۸هفته تا۳۵

سوال های مرتبط

مامان رستاو صدرا🥰 مامان رستاو صدرا🥰 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری