درد واژن ازچیه؟

۹ پاسخ

بزرگ شدن رحمه عزیزم

منم درد دارم دیروز دکترم میگه چون خون بیشتر الا اونجا جریان دارع

از سنگینی بچه منم درد دارم

طبیعیه عزیزم ماه های بالا تر بیشترم میشه ،لگنت داره جا باز می‌کنه

از بارداری😂
من ازهفته ۲۶ خیلی وقتا استخون واژنم درد میکنه احساس سنگینی میکنم

برای منم خیلی درد میکنه البته ن همیشه

عزیزم شما درد واژنتون بعد زایمان خوب شد یا ادامه دار بود

خانما من الان ۳۳ هفتم دو سه روزی میشه داخل واژنم تیر میکشه حس میکنم استخون داخل واژنمه ایا طبیعیه یا ن؟

از دادن 🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتیمس مامان آرتیمس روزهای ابتدایی تولد