مامانا درد شدید واژن ازچیه چه خطری داره

۳ پاسخ

من انگاراستخوناداخلش شکسته تااین حددردداره

من از هفته های شما داشتم تقریبا به مرور بدتر شد یه هفتس درد لگن و پاهم اضافه شده اینجا که هی میگن طبیعیه ولی دکتر من هربار گفتم درد دارم معاینه کرد و شیاف داد

من از اول درد استخون وسط واژن داشتم الانم ک شدید شده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ ماهگی