بچها وقتی استفراغ میکنن بازم باید اروغ شونو بگیریم؟

۳ پاسخ

بچه من با اروغش بالا میاره

آره منم فک میکردم نمی‌خواد دیگه ولی میخواد

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی