۹ پاسخ

مشکلی نبود ولی چون میگن بهتره ببرین من بردم

به من نگفتن ببر

من نبردم اصلا کسی نگفت باید ببرم

ب من گفتن ۶ماهگی بیار

بله خود بیمارستان برگشت داد و ۴ مرحله هستش حتی بهداشت هم میخواست اونو

نه
اگر بچتون به صدا ها واکنش نشون میده دیگه چرا ببری

من نبردم گفت ۹ ماهگی بیار به هرکی یه چیزی میگن عزیزم

بچه های نارس یا اونا که زردی بالا داشتن و دیر پایین اومد باید ببرن

چهارماهگیه

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی