کسی شیر پاستوریزه میده به بچش؟

۴ پاسخ

توی غذا بله ولی به عنوان نوشیدنی نه چون زیر یکسال ممنوعه

اره فرنی درست میکنم باهاش

عزیزم تا دوسال باید شیر پرچرب استفاده کرد
فعلا توی فرنی و اینا میدم بهش

به عنوان نوشیدنی نه تو فرنی اره میرزم

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان پرنیا۸سال پناه مامان پرنیا۸سال پناه ۸ ماهگی