۲ پاسخ

عههه ینی از اونه دختر منم ادرارش کم شد بعد اون و بو هم میده

عزیزم اونموقع که منم کیدوزول دادم ادرارش خیلی بوی دارو میداد

سوال های مرتبط

مامان حسین و سبحان مامان حسین و سبحان ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان محنا و دوقلوها مامان محنا و دوقلوها ۱ سالگی
مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی