خانما کسی به بچش سیتیریزین میده ؟

۴ پاسخ

من میدادم ولی سرما خورده بود
برای آبریزش

نه
سیایریزین برای حساسیت و ابریزش بینی تجویز میشه

اره

آره من

سوال های مرتبط

مامان دخترا👩‍👧‍👧 مامان دخترا👩‍👧‍👧 ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی