کسی خورشت میده به بچش؟

۷ پاسخ

من میدم

تا حالا ندادم والا

نه ندادم والا چون حساسیت داره نسبت به رب و گوجه
سبزی هم ندادم
کمی بزرگتربشه میدم
فعلاکته میدم با سوپ توی شیشه

اره من میدم

بلهه
قیمه
قرمه
کرفس
هرچی که فک کنی

بهتره از يه ماه ديگه خىرشت هاي خودمون شروع كني الان معدشون اذيت ميشه كوچيكن رب داره و ادويه زياد داره خوب نيست ولي بچه خواهرم بهش ميده مشكلي نداره خودم به دخترم الان نميدم گناه داره

بله مث خورشتای خودمون بدون ادویه و نمک

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان گردو مامان گردو ۱۰ ماهگی
مامان آراد🫀 مامان آراد🫀 ۸ ماهگی