۳ پاسخ

ببخشيد شما علت اينكه خونريزي بعد از سزارينتون تا ٥٠روز ادامه دار بود رو فهميديد؟

هر چی بدی یه مدت خوبه دوباره برمیگرده من که دیگه دارو نمیدم

من نکسیوم میدم برای رفلاکس دوهفته خیلی خوب شد ولی دوباره رفلاکسش برگشت

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی
مامان فرفری👼 مامان فرفری👼 ۱ سالگی