مامانا اشکال نداره اش و باقلا بخورم

۳ پاسخ

سلام اگه بچه ت فاویسم نداره بخور اشکال نداره واسه نفخش اگه نگرانی زنیان بخور

در حد رفع شدن هوست بخور من که دیگه میترسم بخورم بچم خیلی اذیت میشه

اگه تاالان نخوردی یهو نخور باید کم کم به برنامه غذاییت اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو😍 مامان پسر کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی