بستنی لیوانی پاستوریزه بدم به پسرم یه کوچولو؟

۱۰ پاسخ

من میدم پاستوریزه کیف میکنه

من میدم به پسرم

من که میدم

من ژلاتو هم دادم بهش خدا مرگم بده😂

من میدم بهش از این بستنی بزها

ممنوعه تا دو سال

از ۹ ماهگی مجازه خیلی کم

من سنتی هم دادم

بله زیاد نه فقط

من میدم خیلی بستنی دوس ذاره

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا 🥹🩵 مامان علی آقا 🥹🩵 ۹ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان نیاراد💙🐣🍼 مامان نیاراد💙🐣🍼 ۱۵ ماهگی