خانوما بچم ۷ماهشه وزنش8200 خوبه?

۴ پاسخ

بله خوبه

عالیه..

وزن تولدش بگو
بنظر خوبه

مزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی