۱۲ پاسخ

سینه خیز میره؟
نشستن رو تمرین کن باهاش.
4 طرفش بالشت بذار.
روزی چند ساعت.
تا عادت کنه

کلمه میگه بابا مامان پسرمن هنوز نمیگه 🥺

تا8ماهگی میشینه
4دست و پا که بچه منم نمیره تااازه یه هفته میشه سینه خیز میره

عزیزم خودت باهاش کار کن ببین رشد طبیعیش از همون تولد تا الانش خوب بوده حرکات اجتماعی داشته به وقت خودش یا نه

عزیزم پسر منم ۸ ماهگی
هم سینه خیز رفت هم چهاردست و پا هم میشینه
تا قبلش فقط غلت میزد
نگران نباش

همه چی به موقع انجام میده نگران نباش
دختر منم دو روز دیگه ۷ ماهش تموم میشه فقط غلت میزنه

پسر منم فقط غلت میزنه و سینه خیز
نشستن هم یه ور هست

دخترمن عقب گردمیره هرکاری میکنم جلوخیزبرنمیداره

اصلا نگران نباش هر بچه ای یه جوره
پسر من ۹ ماهگی تازه شروع کرد سینه خیز رفتن

دختر منم ..

بچه منم سینه خیز و چهاردست نمیره😑

زوده...

سوال های مرتبط

مامان انیتا کوچولو مامان انیتا کوچولو ۱ سالگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری